Laatste week Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van patrickenmieke - WaarBenJij.nu Laatste week Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van patrickenmieke - WaarBenJij.nu

Laatste week Sydney

Door: patrickenmieke

Blijf op de hoogte en volg patrickenmieke

10 Maart 2015 | Australië, Sydney

De laatste week in Sydney begon goed met een bezoekje aan de dokter. Mieke had een heftige allergische reactie op een muggenbeet. De dokter heeft de bult open moeten prikken. Honderd euro lichter en met veel goede moed voor de komende maanden in Australië konden we dan toch aan het weekend beginnen. Na dit avontuurtje zijn we naar de Chinese tuinen geweest. Dit zijn hele mooie tuinen midden in de stad met veel Chinese bloemen en tempels. In de avond zijn we naar een vuurwerkshow geweest.

De dag erna zijn we met de trein naar de wijk Newtown geweest. Hier is de videoclip van A sky full of stars van Coldplay opgenomen. Helaas was het deze dag veel te warm (38 graden) om iets te doen dus zijn niet heel erg lang gebleven.

Maandag hadden we even paniek omdat Patrick geen geld uit de pinautomaat kreeg. Achteraf bleek ook geen geld afgeschreven te zijn dus is het toch nog goed gekomen.

De rest van de week hebben we veel gewandeld en boottochten gemaakt. We hebben een hele mooie kustwandeling gemaakt vanuit Coogee Beach naar Bondi Beach. Onderweg kwamen we langs meerdere kleine strandjes, een oud kerkhof en hadden we mooi uitzicht over de zee. Ook zijn we naar Watson Bay geweest. Dit is een mooi kustplaatsje waar alles 3x zo veel kost als in Sydney. Verder zijn we nog met de veerboot naar de wijk Kirribilli geweest en zijn vanuit daar te voet over de Harbour Bridge terug naar het hostel gelopen, Patrick vond het gezien zijn hoogtevrees helemaal niet leuk!

We zijn nu wel klaar met Sydney en kijken uit naar de leuke dingen die we in Melbourne gaan doen.

• 10 Maart 2015 - 18:49

Diana:

Hay there,

Ik zou nu wel eens een leuke selfie van jullie twee willen zien. Ik verwacht namelijk 2 zongebruinde kopjes die stralen van geluk door alles wat ze meemaken.

En

Mieke geen dokters meer die skippen we.

Goede reis naar Melbourne

Greetz Marcel Diana en mika

• 10 Maart 2015 - 19:29

Hay&Marlies:

Hallo, jullie hebben al veel gezien. Alles is mooi, zelfs het kerkhof. Wij hebben afgelopen weekend ook mooi weer gehad. Geen 38 graden gelukkig. Geniet er maar van! Groetjes Hay&Marlies

• 10 Maart 2015 - 19:31

Jos En Elvi:

Hoihoi,

Jaaaaaa, wij willen ook een foto met jullie zelf zien! Een leuke selfie?! :) Alvast veel plezier in Melbourne!

xxx van ons

• 11 Maart 2015 - 16:42

Katja:

Mieke, vanaf nu wordt de fles met Deet jouw beste vriend (na Patrick natuurlijk :o)).

Heel goede reis naar Melbourne en veel plezier daar!

Groetjes Katja

• 12 Maart 2015 - 20:21

Wiel En Carien Lucassen:

Hoi Patrick en Mieke,
    Wat leuk om weer jullie avonturen te lezen. Effe schrikken van die muggesteek. Verder hebben jullie het wel naar jullie zin zo te lezen. Mooie foto's
    Wij gaan morgen, vrijdag de 13de met Elvi en Jos naar het R.A.T. in Ransdaal.Het belooft een leuk stuk te worden. Morgen wordt onze kleinzoon Nick al 1 jaar. Hij heeft al geoefend, hiep hiep hoera. De handjes gaan dan de lucht in.Ze vieren het zaterdag, morgen gaan ze zelf iets leuks met hem doen.
    Hier is het ook al lenteweer. De narcissen, in pot staan al te bloeien.
    Maar zo warm als bij jullie is het niet, haha.
    Veel plezier en tot een nieuw bericht.
    Groetjes Carien en Wiel