De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Ransdaal, Nederland van patrickenmieke - WaarBenJij.nu De laatste dagen voor vertrek - Reisverslag uit Ransdaal, Nederland van patrickenmieke - WaarBenJij.nu

De laatste dagen voor vertrek

Door: patrickenmieke

Blijf op de hoogte en volg patrickenmieke

30 Januari 2015 | Nederland, Ransdaal

Het is bijna zo ver! Over 5 dagen beginnen we aan onze reis door Australië, Nieuw Zeeland en Fiji.
De komende dagen moeten we nog de laatste dingentjes regelen en natuurlijk inpakken.

Voor de mensen die benieuwd zijn naar hoe lang wij in het vliegtuig zitten: de heenreis duurt ongeveer 20 uur en 30 minuten. We vertrekken woensdag 4 februari om 14.40 uur vanaf Schiphol en komen op donderdag 5 februari in Sydney aan om 22.30 uur lokale tijd. We hebben onderweg nog een tussenstop van ongeveer 1,5 uur in Dubai.

In de eerste anderhalve week zullen we in Sydney verblijven om de stad en haar omgeving te gaan ontdekken. Daarna reizen we per trein naar het dorpje Katoomba in de Blue Mountains, dit is een nationaal park dat net zo groot is als 25% van Nederland en bekend staat om de rotsformatie de “Three Sisters”. Hier zullen we enkele wandelingen gaan maken, genieten van de schitterende natuur en Scenic World bezoeken.

In Australië is het nu hartje zomer. Een raar idee dat we over een week in onze korte broek en T-shirts rond lopen. Maar eerst nog de verjaardag van Mieke vieren voor vertrek!

P.S. Als je automatisch een mail wilt ontvangen wanneer wij ons reisverslag bijwerken, schrijf je dan in voor de mailinglijst!

• 03 Februari 2015 - 08:55

Mariet De Visser:

Een fijne reis! Gelukkig gaan jullie samen, Wendy deed dit in haar eentje.

• 12 Februari 2015 - 19:16

Marlies:

Hoi, ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben. Groetjes

• 13 Februari 2015 - 09:59

0ma:

En nu maar gaan genieten.