Australia, here we are! - Reisverslag uit Sydney, Australië van patrickenmieke - WaarBenJij.nu Australia, here we are! - Reisverslag uit Sydney, Australië van patrickenmieke - WaarBenJij.nu

Australia, here we are!

Door: patrickenmieke

Blijf op de hoogte en volg patrickenmieke

17 Februari 2015 | Australië, Sydney

Een week later dan gepland en na een zware en lange reis zijn we aangekomen in Sydney.

De vlucht naar Dubai ging snel en daar aangekomen hebben we ons de ogen uitgekeken over hoe groot en overdadig het vliegveld wel niet is. Het stuk na de stopover viel erg tegen (er kwam maar geen einde aan).

Bij aankomst in Sydney gelukkig geen border security toestanden! Daarna de trein richting ons hostel gepakt en ingechecked en blij dat we ons eindelijk konden opfrissen. Daarna bankrekening gaan regelen en de stad gaan verkennen.

Zaterdag zijn we met de veerboot naar Manly geweest. Vanwege een surf festival was het er erg druk dus zijn we niet heel lang gebleven. We kunnen toch onbeperkt reizen met de veerboot dus gaan een ander keertje nog 's terug.

Zondag hebben we lekker uitgeslapen en zijn daarna naar Paddy's Market geweest, een Aziatische straatmarkt waar ze vanalles en nog wat verkopen. Hierna zijn we naar Sealife in Darling Harbour geweest. 'S avonds zijn we gaan uiteten in de bar van het hostel en hebben we onze eerste Australische biertjes gedronken.

Gisteren zijn we naar de botanische tuinen geweest waar we lekker in het warme zonnetje hebben gewandeld. Het is hier nu een graad of 30 en de zon schijnt volop. In de avond hebben we gegeten in de bar naast het hostel en hebben we met onze kamergenoten meegedaan aan de trivia-quiz. Helaas niks gewonnen, maar wel een gezellige avond gehad.

Vandaag zijn we vroeg opgestaan om naar Taronga Zoo te gaan. Het is een hele mooie dierentuin met geweldige uitzichten op de stad. Geweldig om met de veerboot naar een dierentuin te gaan en daar vanuit de kabelbaan de dieren te zien.

• 17 Februari 2015 - 09:39

Jos En Elvi:

Hoihoi!

Jullie hebben het goed daar zo te zien en te lezen! Geniet van alle leuke dingen die jullie doen!

Alaaf!

Groetjes van ons

• 17 Februari 2015 - 18:54

Marlies:

Hoi, zo te lezen al veel leuke dingen in een paar dagen gezien

• 17 Februari 2015 - 19:50

Wiel En Carien Lucassen:

Hoi reizigers,
    Fijn iets van jullie te horen. Gelukkig hebben jullie een goede reis gehad. Jullie hebben al veel gezien.Die dierentuin lijkt me geweldig. Geniet maar van alle mooie dingen die op jullie pad komen. Veel plezier.
    Groeten uit IJzeren,
    Wiel en Carien

• 18 Februari 2015 - 09:38

Hay Maria:

Hoi,leuk om mee te kijken wat jullie allemaal beleven We hebben de karnaval weer goed doorstaan. We zijn gisteren met Saar naar t kinderkarnaval geweest. We hebben een paar leuke uurtjes gehad.Veel plezier liefs Hay en Maria.

• 18 Februari 2015 - 11:04

Inge:

Hej mieke en patrick!
    Dat ziet er al goed uit allemaal! Sjieke foto's!
    Have fun! X Tom en Inge

• 18 Februari 2015 - 11:25

Oma:

Leuk om jullie reis te kunnen volgen en zien waar jullie zijn.
    Groetjes opa en oma, hier is nog alles goed.
    Leuke foto's hebben jullie gemaakt.

• 18 Februari 2015 - 13:52

Sander En Petra:

We wensen jullie veel plezier! Klinkt goed!

• 19 Februari 2015 - 17:34

Monique En Rob:

Heeee down under,

Heerlijk gewoon....die foto's! Vooral genieten, genieten en nog eens .... have fun!

• 27 Februari 2015 - 12:34

Katja:

Hey Mieke en Patrick!

Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan.
    Groetjes Katja